Mini Blue

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Mini Blue - 22 april 2013 11:57

Åkte till niklas igår på kvällen bara för att jagsaknade honnom så och de var jätte roligt vi har inte haft.så trevligt på länge....okej de gör mig ju lite ledsen också men de var trevligt....idag dock har jag haft muntliga np i svenska och de gick väll som de gick....och niklas har varit sitr psycho jag idag så får ingen fucking kontakt med honnom typ (älskar honom endå) åsså massa andra saker som jag inte kan berätta om jag sätter ut bloggen på fb senare gaaah gawd men ajja......jag vill bara att allt ska bli bra igen....

Av Mini Blue - 22 april 2013 11:57

Åkte till niklas igår på kvällen bara för att jagsaknade honnom så och de var jätte roligt vi har inte haft.så trevligt på länge....okej de gör mig ju lite ledsen också men de var trevligt....idag dock har jag haft muntliga np i svenska och de gick väll som de gick....och niklas har varit sitr psycho jag idag så får ingen fucking kontakt med honnom typ (älskar honom endå) åsså massa andra saker som jag inte kan berätta om jag sätter ut bloggen på fb senare gaaah gawd men ajja......jag vill bara att allt ska bli bra igen....

Presentation


Mini blue...ja de är jag det....jag är en helt vanlig tjej antar ja så ni har väll inte så mycket att läsa här men eftersom att du läser detta varför inte ge bloggen en chans?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards